استقبال نه چندان مناسب باشگاه استقلال از علی فتح‌الله‌زاده که عضو پنجم هیات مدیره و گزینه اصلی مدیر عاملی استقلال است، نشان می‌دهد شایعاتی که درباره مخالفت دیگر اعضای هیات مدیره با مدیر عامل شدن او و تلاش آنها برای به قدرت رساندن اسماعیل خلیل‌زاده به گوش می‌رسد چندان بیراه نیست!

علي فتح‌الله زاده

به گزارش همشهری آنلاین، علی فتح‌الله‌زاده همان‌طور که پیش از این مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خبر داده بود از صبح امروز رسما به هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه شد. رفتار و واکنش باشگاه استقلال به حضور فتح‌الله‌زاده و شایعاتی که درباره مخالفت  اکثریت اعضای هیات مدیره با مدیرعامل شدن او نشان می‌دهد که مدیریت باشگاه یکدست نیست و اختلاف نظرهایی قابل توجهی بین مدیران ارشد استقلال وجود دارد. فتح‌الله‌زاده در شرایطی از صبح دیروز به عنوان عضو جدید هیات مدیره منصوب شد که سایت رسمی باشگاه با تاخیر زیاد  و انتقادهایی که مطرح شد، اقدام  به انتشار این خبر کرد!

از سوی دیگر غیبت فتح‌الله‌زاده در جلسه دیشب هیات مدیره آن هم در شرایطی که انتخابش به عنوان عضو جدید نهایی شده بود جای سوال داشت‌! به وی‍ژه اینکه  امیرحسین فتحی مدیرعامل مستعفی باشگاه استقلال که گفته می‌شد از حضور در هیات‌مدیره هم استعفا داده است در جلسه‌ای که برای تصمیم‌گیری درباره کادرفنی و تعیین تکلیف استراماچونی تشکیل شده بود برخلاف فتح‌الله‌زاده حضور داشت. 

با مصاحبه اخیر فتح الله‌زاده که اعلام کرده بود عضو پنجم هیات مدیره است مشخص می‌شود که فتحی در کنار خلیل‌زاده، منزوی و ماجدی همچنان در هیات مدیره است و برخلاف خبر های منتشر شده از این سمت کناره‌گیری نکرده است. 

 قرار است برای انتخاب مدیرعامل جدید هیات‌مدیره تشکیل جلسه بدهد و با نظر اکثریت اعضا مدیرعامل جدید انتخاب و منصوب شود. طبق شنیده‌ها اغلب اعضای هیات مدیره مخالف مدیرعاملی فتح‌الله‌زاده هستند و قصد دارند تا میز و صندلی مدیریت را به خلیل‌زاده بسپارند. موضوعی که گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده هم از آن خبر دارد. هرچند آینده و بقای خلیل‌زاده و این هیات مدیره رابطه مستقیمی با آمدن و نیامدن استراماچونی دارد.

به هرحال اگر ملاک فقط رای اعضای هیات مدیره باشد و فتح‌الله‌زاده تضمین وزارت ورزش را برای مدیرعاملی نداشته باشد،او شانس چندانی برای بردن و پیروز شدن مقابل خلیل‌زاده و گرفتن اکثریت آرا  از منزوی،فتحی و ماجدی ندارد. استقبال بد باشگاه استقلال و اعضای هیات مدیره به خوبی موضع و نظر آنها را درباره بازگشت فتح‌الله‌زاده به استقلال نشان می‌دهد. حتی اگر با مصاحبه‌هایی سعی کنند خودشان را از انتخاب و انتصاب جدید سلطانی‌فر راضی و خشنود نشان دهند و مانند ماجرای استراماچونی با وزیر مخالفت نکنند.

منزوی و خلیل‌زاده هر دو تایید کرده‌اند که ادامه مذاکرات و تلاش برای حفظ استراماچونی دستور شخص وزیر است. موضوعی که ممکن است در پشت پرده جلسات هیات مدیره در مورد فتح‌الله‌زاده هم صدق کند. 

کد خبر 471296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha